søndag, oktober 22, 2006

Princess Fiona

Jeg må vel ha en slags oppdatering etter denne uken også. Ikke det at den har vært så altfor spennende, men viktige og nevneverdige ting har faktisk skjedd. Dette er den første uken i hele mitt (”voksne”) liv hvor alt jeg har putten inn i munnen har vært (super)sunt. Dette akter jeg å fortsette med! Jeg har ikke rørt alkohol, sjokolade, ikke engang kakao og lignende, men holdt meg til fisk, havregrøt og grønnsaker, og må si at det hjelper, om ikke annet, på samvittigheten! Jeg har også kommet over ”Paul Anka” stadiet mitt nå, og lever lykkelig som singel. (Noe jeg også akter å fortsette med!) Helgen var lite innholdsrik og besto for det meste av pondus- lesing og fotballkamper.. (Føler meg nesten som en mann:-p) Dette er egentlig ikke normal kost for meg, men jeg var hjemme på Reipå en tur, og der sto tv-en på, og Pondusbladene lå der så fristende. En ganske koselig helg faktisk – uten dagen derpå problemer, og drama! :-D

PS Gymball er morsomt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hørtes bra ut =)

Sandra sa...

Hellu:) De fleste forelesingene mine er ferdig, så jeg er veldig lite i Bodø for tia... men i neste uke skal jeg være fra tirsdag til torsdag, så da er det kanskje muligheter! Hadde vært arti å møtes:)