onsdag, juni 25, 2008

Litt om ditt, og litt om datt..

Etter å ha brukt de siste ukene på lete etter en plass å bo i Trondheim sentrum (hvis du vet om en koselig 3-roms, si ifra!), har jeg funnet ut at det ikke er den letteste oppgaven jeg har tatt på meg. Det ligger en hel del merkelige leiligheter der ute, bare ta en titt på denne. ”Den riktige jenta ;)”?? Hvor store pupper må man ha for å være den riktige jenta? Jeg satser uansett på at alt ordner seg til slutt, slik det bruker å gjøre for snille jenter… Hvem vet, kanskje det dukker opp noe bra på morgendagens visninger.

På torsdag tar jeg meg en pause fra visninger og jobb og drar nordover på ubestemt tid (dvs. noen dager). Det store høydepunktet blir da BodøGlimt – RBK. Seier på hjemmebane? Ja, så klart!


Tipper det blir liv på Aspmyra på fredag!


Helt til slutt vil jeg legge ved et bevis på at det er ting jeg kan bli overeksponert for, men allikevel ikke bli lei av. Denne sangen av Michael Bublé har, ifølge itunes, blitt spilt over 400 ganger (og da regnes ikke ganger spilt på ipoden med). Det vil si at hvis jeg skulle spilt sangen 400 ganger sammenhengende, så ville det tatt meg over 25 timer! Nok om det. Denne sangen kommer helt sikkert til å bli spilt et par ganger til.

Se Michael Bublés Lost her!

Jeg slenger med den nye musikkvideoen til Karpe Diem også mens jeg er i gang. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har vært noen stor fan skandinavisk hip hop, helt til jeg hørte denne låta. Fengende sang med bra tekst. 

"Det ekke flaks, jeg er skapt for det!"

Ingen kommentarer: